FAQs

Har du frågor? Vi har svar! Bläddra igenom våra vanliga frågor för att hitta information om vår uthyrningsprocess, utrustning, anpassningsalternativ, priser och mer. Om du inte hittar det du letar efter är du välkommen att kontakta oss direkt. Vårt team hjälper dig alltid!

Booking

Processen startar från att du fyller i vårt bokningsformulär och låter oss veta vad du vill ha. Vi diskuterar även alternativen och hur vi kan göra ditt evenemang bättre. Efter varje detalj är överens om. Vi skickar en faktura mot bokningsavgift.

Vår bashyra inkluderar 360-basen, en delningsstation, lampor och teknisk support under hela evenemanget.

 

Ja, varje bokning har inkluderat en supportperson som ställer upp före eventet, hjälper din gäst under eventet och sedan packar ihop efter eventet.

Prissättning och anpassning

Du kan se de olika tilläggen vi har på vår funktionssida och vi går även igenom dem när vi diskuterar din bokning

Vi tar betalt vid bokningstillfället för privat tillställning men har möjlighet till en faktura som betalas inom 15 dagar för företag.

Transport & Montering

Vi anländer till lokalen en timme innan eventet för att ställa in och det kan ändras beroende på vilken typ av event och baserat på överenskommelse.

Nej, vi kommer själva och går efter.

Nej, installationskostnaden debiteras inom bokningen och vi kräver bara att du visar oss var vi ställer in på evenemangsdagen så tar vi hand om resten.